czwartek, 24 listopada 2011

Szalenstwo czapeczkowe ;-)

Dziekuje wszystkim za przemile komentarze odnosnie tortu,zostalam rowniez poproszona o przepisik.Na tej stronce jest pokazane jak sie robi taka lalelalehttp://torcikowo.pl/category/tort-z-lalka/
ja przelozylam biszkopty masa truskawkowá a przepis znalazlam o tutaj
http://arabeskawaniliowa.blogspot.com/2009/06/tort-truskawkowy.html tyle ze zwiekszylam ilosc aby mi starczylo na pokrycie wszystkich biszkoptow i lekko calosci oraz dadalam kawalki truskawek.Wstawilam do lodowki na noc a rano ozdobilam bita smietaná wymieszaná z barwnikami spozywczymi,kwiatki sa kupne...;-)


Oki a teraz moje ostatnie czapulki, pszczolka, kroliczek, i elfik dla dziewczynki trzymiesiecznej.

















































































































Oczywiscie zapraszam na candy, jeszcze jutro do polnocy mozna sie zapisywac a pozniej odbedzie sie losowanko(jeszcze nie wiem czy dam rade w weekend )

5 komentarzy:

  1. Witam jestem tu pierwszy raz i pod dużym wrażeniem,czapeczki są cudne,gratuluję pomysłu,a tort to bajka.Będę tu zaglądać,zapraszam na mojego bloga,założyłam go niedawno.Pozdrawiam Marzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. super Kasiuleczko....Ewcia81

    zapraszam na Candy do mnie
    http://ewcia-kolczyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne czapeczki. Masz fajne pomysły i będę częstym gościem u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej.mam Twój adres bloga z forum babyboom ;-)
    śliczne te czapeczki, jaka cena? robisz na zamówienie?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń