wtorek, 16 lipca 2013

komplet sutasz i pudelko

Dzis pokaze sutaszowe kolczyki i bransoletké. Komplet mial byc w kolorach czarnym i cappuccino. Wyszlo mi cos takiego ;-) dobrze ze moje dziecko jeszcze do szkoly chodzi to mialam chwile czasu na szycie. W tym tygodniu jeszcze musze zrobic  jakis upominek dla nauczycieli na zakonczenie roku szkolnego. A od 24 lipca zero koralikow zero zszywania sznurkow jedyne co to chyba masa solna mi zostanie bo tym mozna sie pobawic z dzieckiem.Bede tesknic za mojá drobnicá- byle do wrzesnia ;-)




Wymodzilam rowniez pudeleczko na ten komplet, z rzeczy znalezionych w domku.



Pozdrawiam goráca!!! U mnie nadal upaly ;-)))))

5 komentarzy:

  1. przepiękny komplecik ... i pudełeczko pzresliczne idealnie pasuje pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet biżuterii. Dziękuję za odpowiedz odnośnie balerinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od jakiegoś czasu podziwiam Twoją twórczość... a sutasz zrobił na mnie wrażenie, tym bardziej, że prace są przeważnie w mojej kolorystyce... przez Ciebie wezmę się za sutasz :) W tym temacie jesteś moim Guru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku ... komplecik to istne cudeńko !!!
    Bajeczna praca !
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny ten zestaw ,zreszta wszystkie sa cudne,jestem pod duuuzym wrazeniem i podziwiam talent :-) :-) :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń