poniedziałek, 21 stycznia 2013

Czapa i mini komin szydelkowy

W piatek na wieczornym filmie "Wladca Pierscienia" dopadla mnie wena tworcza :-)i wydziergalam czapuche.Na drugi dzien dorobilam z reszty wloczki maly komin. Komplecik jest tym razem dla mnie-bo u nas ostatnio zimno i bialo. W zeszlym tygodniu spadl snieg udalo nam sie szybciorem ulepic balwana lecz nieststy wieczorem juz sniegu nie bylo.A od 3dni znowu sypie sniezek tak ze w piatek dzieciaczki zwolniono predzej ze szkol a dzis szkoly wogole sa zamkniete ;-/ Na sam koniec pragne podziekowac kalinie1984 za grudniowe wyroznienie . A takze nawannie za wyroznienie w styczniu. Dziekuje wam dziewczyny ogromnie!!!!! Wyroznienia przyjmuje lecz nie nominuje kolejnych osob bo naprawde bardzo ciezko mi wybrac kilka blogow z tych ktore obserwuje i podziwiam. A na pytanka juz odpowiadam kilka postow wstecz ;-) DZIEKUJE WSZYSTKIM ODWIEDZAJACYM I KOMENTUJACYM ZA ZAGLADANIE . Ps. po tych zmianach na blogerze jakos nie moge wklejac zdjec pomiedzy tekst, zawsze mi sie wyswietla najpierw tekst a pozniej fotki czy jakas dobra osobka wie jak to zmienic???

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjny komplet :-)
    Czapka - cudna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! piękny komplecik 1 i bałwanek superaśny!
    Zapraszam na nową odsłonę mojego bloga i male candy!
    http://szyciownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny komplecik :) Jak i balwan suuper :)Gratuluje wyroznien:) Ja sama nie znam sie za bardzo na ustawieniach ,ale mam nadzieje ,ze znajdzie sie ktos kto pomoze :) Pozdrawiam Cie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wdzięczny komplecik - ewa

    OdpowiedzUsuń